maandag 8 oktober 2018

Nieuwe bestuursleden gezocht!

Het bestuur van de afdeling Zwolle zoekt twee nieuwe bestuursleden.

Eén bestuurslid voor ledenzaken. Hierbij moet gedacht worden aan zaken als ledenborrels, algemene ledenvergaderingen (ALV) en activiteiten rondom nieuwe leden. Het Bestuurslid Ledenzaken beseft dat vele handen licht werk maken en we samen sterker staan. Deel jij de visie dat meer actieve leden binnen D66 mooiere resultaten bereiken? Wil jij  ervoor zorgen dat meer mensen zich betrokken voelen bij de sociaal-liberale waarden van D66 in Zwolle? Meer informatie over deze functie en het profiel ervan is hier te vinden!

Daarnaast zoeken we een bestuurslid campagnezaken. Dit bestuurslid zorgt ervoor dat D66 Zwolle regelmatig de stad ingaan om thema’s op te halen die spelen bij de inwoners. Daarnaast dat we zichtbaar zijn in Zwolle. Verder speelt dit bestuurslid een actieve rol bij verschillende campagnes, bijvoorbeeld de Provinciale Staten Verkiezingen en Europees Parlement Verkiezingen. Meer informatie over deze functie en het profiel ervan is hier te vinden!